تصویب بیش از 10 میلیار تومان برای جبران خسارت های شهر میناب در هیئت دولت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تصویب بیش از 10 میلیار تومان برای جبران خسارت های شهر میناب در هیئت دولت
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آذر 1394

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت : بیش از 10 میلیار تومان برای جبران خسارت های شهر میناب در هیئت دولت تصویب شد .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،  مسعود دالمن دیروز در دهیمن جلسه شورای اداری شهرستان میناب که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد : اگر حضور موفق بسیج در عرصه های مختلف نبود امروز ما چنین جایگاهی در منطقه و کشور نداشتیم .

وی با اشاره به رتبه شهرستان میناب در افتتاح پروژه ها در هفته دولت افزود : میناب بعد از بندرعباس رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با توجه به پیش بینی های های سازمان هواشناسی و احتمال و قوع حواث احتمالی گفت : همه دستگاه برای ارائه خدمات آماده باشند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به مسئله فروچاله های میناب پرداخت و افزود : برای خروج از این بحران باید کار کارشناسی صورت گیرد .

دالمن با اشاره به سفر چند روز اخیر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پس از حوادث بارندگی به شرق هرمزگان و بازدید از نقاط مختلف شهر میناب اذعان کرد : بیش از 10 میلیار تومان برای جبران این خسارت ها میناب در هیئت دولت تصویب شده است .

وی گفت : بخش پایانی جاده میناب به بندرعباس به زودی به بهره برداری خواهد رسید و همچنین طرح جامعه میناب نیز به تصویب رسیده است و به زودی ابلاغ می شود.

جانشین استاندار در ستاد بحران در بخش پایانی خود گفت : از آن جای که میناب دومین شهرستان استان است نسبت به طراحی سیستم حمل و نقل درون شهری اقدامات عملی صورت گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.